אפרת גוש – "הסליחה ואני"

ליבי רן:

אתחיל בוידוי: לא נפלתי מהדיסק הקודם של אפרת גוש. אני יודעת שכל המבקרים היללו ושיבחו וקילסו, ואני מאוד אוהבת את יוני בלוך, שהפיק את הדיסק מוסיקלית. עדיין, לא נפלתי. היו פה ושם שירים מוצלחים, אבל ההגשה של אפרת היתה קצת מתיילדת בנסיון להיות חתולית ופאם-פאטאלית ובעיקר עיצבנה אותי.
התקליט החדש שלה, "הסליחה ואני", מעולה מתחילתו ועד סופו. הפעם יוני בלוך לא הפיק מוסיקלית, וזה לא בגלל זה. מצאתי את עצמי מתרגשת וחוזרת ושומעת שני שירים במיוחד: "גם אני הייתי שם" ו-"קרב אגרוף". השני כבר יצא לרדיו, ואפשר אפילו לראות את הקליפ החדש (והקונספטואלי מדי לטעמי) בערוץ 24 – ובאתר של הערוץ: http://www.music24.co.il/clips.aspx#clip_11200
אהבתי את כל השירים, באמת, אבל אלה השניים שהכי תפסו אותי. שמחתי לגלות שאפרת גוש כתבה אותם בעצמה. בתקליט הקודם היא עדיין לא כתבה, והנה היא מפציעה בתור כותבת מוכשרת מאוד.
מה שיותר שימח אותי היה לגלות שינוי ניכר בקול שלה. מרגישים שהיא פיתחה את הקול ועברה מלחישות ילדותיות לשימוש בקול מלא יותר ובוגר יותר. בעוד שניים-שלושה תקליטים היא כבר תוכל לשיר כמו רונה קינן. אולי.
בכל אופן, התקליט הזה מומלץ מאוד. הוא חזק ומרגש, מצחיק ושנון, ובעיקר – הוא שלם. הוא ערוך היטב, ומספר סיפור. כל כך הלהבתי את עצמי, שאני הולכת לשמוע אותו שוב.
חג שמח!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

