תיאטרון? זה משעמם!

גיל רן:

שלום.

לאחרונה, בעקבות פסטיבל small-במה (שעליו אבי כתב בהודעה אחרת, אליה לא אתן קישור כי אני עצלן), יצא לי לדבר עם מספר אנשים בסביבתי על תיאטרון. רוב האנשים בסביבה שלי בני 18-24, ומסתבר שיש רבים ביניהם שמעידים על עצמם שהם אינם אוהבים תיאטרון, ושלדעתם תיאטרון זה משעמם. לא מדובר רק על אלו שאינם צרכני תרבות כלל. מדובר גם על כמה משוגעי סרטים ומוסיקה, ועל כמה שאוכלים ספרים לארוחת בוקר. כששאלתי אותם איזה הצגות הם ראו, הם ענו לי שהם לא ראו הצגות לאחרונה, ושנדמה להם שכמעט כל ההצגות שהם ראו היו הצגות שלקחו אותם לראות בתיכון.

החלטתי לנסות לגרום להם לתת לתיאטרון הזדמנות שנייה! איך? על ידי זה שאני אזמין אותם לראות הצגות (איתי). הבעיה היא, לאיזה הצגה כדאי לקחת מישהו ששיכנעו אותו בתיכון שתיאטרון זה משעמם? יש הצעות?

יום נפלא,
גיל.

טלי כוכבי: 03 03 2008 16:33    כותרת הודעה: זה כמו לתפור מכנסיים ליתום…

איזה גודל? מאיזה בד? איזו גיזרה?

ובמילים אחרות, גיל- מתוך הכרותך את האנשים הספציפיים האלה ואת טעמם במדיומים אחרים, נסה להתאים להם הצגה שתעניין אותם אישית, בשל הנושא, הסגנון, האמצעים האמנותיים, חפש משהו שנראה לך שהם ספציפית עשויים לאהוב מתוך הכרותך העמוקה איתם ועם המצאי האמנותי שקיים בשטח. סומכת עליך שתמצא!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

