התפוחים – הופעה בזאפה, יום רביעי

דניאל
התפוחים, מכירים?
גם אני לא כל כך, אבל כשהזמין אותי חבר לבוא להופעה בזאפה, הוא אמר לי שממש כדאי לי לבוא, כי הם בסיבוב הופעות קצר בארץ וכבר חוזרים חזרה ללונדון (שם קוראים להם, The Apples). חוץ מלשמוע אותם באוטו שלו כמה פעמים, וחוץ מלשמוע את Killing, הקאבר שלהם לזעם נגד המכונה (או, Rage against the machine) – לכו לכו מהר לשמוע מהר בhttp://www.myspace.com/theapplesmusic – לא מכיר.
מה עוד שבאותו זמן קבוצתי האהובה, הפועל אוסישקין, שיחקה נגד אגודת החרשים באולם הצעירים ברמת השרון. אבל ההמלצות והעובדה שהרבה זמן לא יצא להזיז ת'ראש למעלה ולמטה, לקחו אותי לזאפה.
אז מה היה לנו שם? הופעה מעולה. 4 כלי נשיפה, קונטרה בס אחד, 2 דיג'יים שנותנים על הסקראץ', אחד טכנאי קול שהוא חלק אינטגרלי וחשוב מהלהקה, ומתופף אחד אדיר. מה הם מנגנים? לדעתי אפשר לקרוא לזה "הג'אז החדש", או יותר בקלות – ג'אז טוב. לכו לשמוע וזהו.
האתר שלהם: http://www.theapplesmusic.com

דניאל: 03 11 2007 19:05  

הנה, קצת לתת נפח לפוסט הזה,
וגם כדי שתראו איך זה נראה בהופעה: http://www.youtube.com/watch?v=pkbqqiAy_qw

גיל רן: 04 11 2007 03:01    כותרת הודעה: יום שישי בסיטי הול

גם אני ראיתי את התפוחים השבוע, ביום שישי, בסיטי הול בחיפה.

הופעה מוצלחת. גם אני לא הזזתי את הראש כל כך הרבה כבר הרבה זמן.

בשלב מסויים בהופעה הם אמרו שהם יבצעו קטע שקט, וניגנו משהו שהיה באופן די מפורש בלוז. כשהצטרפו הדיג'יים הם השמיעו ברקע לבלוז הזה קטע מהמערכות "הכה את המומחה" של הגששים. כמובן שהם עשו קצת סקרצ'ינג איתו, וכן הלאה. זה היה קטע מדהים.

למרות שהייתה הופעה מעולה, היו שני דברים שהפריעו לי. הראשון היה שפורסם שההופעה תהיה באחת עשרה וחצי. נכנסנו בערך בשעה הזאת, ושמענו שעתיים של שירים כאלה ואחרים שהדיג'יי שם. רק בסביבות רבע לשתיים באמת התחילה ההופעה. הדבר השני הוא שהווליום היה מוגזם. עד עכשיו יש לי צלצול קל באוזן שמאל.

אני מסכם בזה שאני ממליץ בחום לראות אותם, אבל תזהרו מהווליום.

גיל.

דניאל: 08 11 2007 22:06

כן, גם לנו ניגנו את הבלוז ושמו שם את פולי.
מה שמשובח בזאפה, זה שאתה יכול להזמין את הכרטיסים בטלפון, בלי עמלה, והם מחכים לך למתי שאתה רוצה. אז אני מזמין, ואז אם ההופעה אמורה להיות ב10 וחצי נגיד, אני לא מגיע לפני 11. הכרטיסים מחכים, הלהקה בטוח עוד לא עלתה, ואז לא צריך לחכות הרבה.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

