התגלו הוכחות לקיום חיים לפני המוות

ביוני 2007 שלחתי את ההודעה הראשונה מי צריך פורום לתרבות הפנאי?. באותו זמן היינו קבוצת חברים עובדי היי-טק שהחליפה חוויות תרבות פנאי במפגשי ארוחת בוקר ובשיחות מסדרון. מאוד היה חשוב לנו להוכיח לעצמנו ש"יש לנו חיים". בעקבות פתיחת הזדמויות תעסוקה חדשות התפזרה הקבוצה למספר מקומות. מירי, שעברה למקום עבודה מרוחק במיוחד, העלתה את הרעיון להקים פורום שבו נוכל להמשיך ולחלוק את חוויותינו. הקמתי את הפורום שהכיל מדורים לספרות, תיאטרון ומוסיקה. 24 חברים כתבו בפורום ולבקשתם הוספנו מדור לקולנע ולטלביזיה ומדור לענייני טעם וריח. לימים הפסיקו מרבית החברים לכתוב בפורום ואני מנחש שחלקם גם איננו קורא בו.
לפני מספר ימים ציינה שרית שמכירה את הפורום מהודעותי בפייסבוק שזה איננו פורום אלא בלוג אישי שלי. מתחילת השנה הנוכחית בנוסף אלי כתבו רק יוני, ליבי וטלי, שלושתם אנשים שעוסקים בתרבות וכל נגיעתם בהיי-טק מוגבלת לשימוש באינטרנט. כמחצית ההודעות בפורום נכתבו על-ידי ולאחרונה כמעט כולן.
אני מודה לשרית, עובדת היי-טק שעדיין לא נואשה מלקיים חיים אמיתיים, על שפקחה את עיני. בעקבות ההכרה שמדובר בבלוג פרטי שלי החלטתי מבלי להתייעץ עם חברי הפורום לשנות מעט את המבנה. הפורומים לקולנוע, טלביזיה ומזון הובלעו לתוך "יש לי חיים" ואני אף שוקל לאחד חלקים נוספים. חיפשתי גם במה ציבורית נאותה לפרסם בלוג משלי שיוכל להחליף את הפורום. בינתיים לא מצאתי משהו כלבבי אז ככל הנראה אמשיך לקיים את הבלוג שלי במתכונתו הפורומית וכל מי שרוצה לקרוא אותו במתכונת בלוג מוזמן להרשם לפיד שלו.
למרות שהפורום התבלג לי, אשמח אם תמשיכו לכתוב בו ואשמח לצרף חברים חדשים. מאז שהפייסבוק שינה את פניו תוכן הלינקים שלי מתמזג לתוך דפיו ואני מקבל תגובות לפורום בפייסבוק. אני שוקל להעתיק את התגובות לתוך הפורום בשם כותביהם כדי לשמור על הרצף וההקשר.
רק אל תשכחו – התגלו הוכחות לקיום חיים לפני המוות, כן, אפילו לעובדי היי-טק.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

