קלבת שבת מול המסך לשם שינוי

היום דנה ברגר ואיתי פרל מופיעים בקלבת שבת במתחם הנמל המתחדש בחיפה ואני בבית מול המסך [אפשר להרים גבה בתמיהה… מספיק]. בשבועות האחרונים אתם קוראים אותי מקטר על קהל שמגיע לקלבות שבת רק כדי להצטלם לטלוויזיה. הפרומואים בטלוויזיה מפמפמים לנו שהתוכנית האחרונה של 'שישי חם' משודרת היום מהאולפן השקוף שהוקם במתחם הנמל בחיפה – על גג המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית תלתן. שישי חם היא התכנית שלשמה באה הטלוויזיה לקלבות שבת ואני עדיין לא ראיתי איך זה נראה מהבית, אז היום אראה את שרואים אלה שמעדיפים את המסך והמזגן על פני החום, הלחות, הצפיפות, הבריזה והחוויה האמיתית.

ShishiHamהתוכנית שישי חם מתחילה ואנחנו רואים את שלוש המנחות במרומי האולפן השקוף. חדי העין יכולים להבחין גם בנמל, במנופים ובממגורות דגון שברקע וכן שמיכל אמדורסקי לבושה לגמרי – רק למנוע תהיות בנושא. הנושא היום הוא משתתפי כוכב נולד בעונות הקודמות. האורחת הראשונה היא מיי פינגולד. מאוחר יותר יצטרפו צדי צרפתי, וחובי סטאר. השיחה די מעניינת אך אני מניח שממש ברגעים אלה מתקיימת הופעה הרבה יותר מעניינת בנמל ואני חשבתי בטעות שאראה חלק נכבד ממנה בטלוויזיה. כעבור זמן מה גיחה אל מתחם הנמל לראיון קצר עם דנה ברגר ואיתי פרל. שתי דקות של ראיון יבשושי למדי וחוזרים לאולפן השקוף. בגיחה זו לא ראינו קהל, רק את המראיין ומרואייניו.

Interviewשישי חם ממשיכה, מעלים זיכרונות מתוכניות העבר, בינתיים מצטרפים שורדי העונה הנוכחית אדר גולד ואוהד שרגאי, מספרים חוויות ועונים על חידות בשעשועון ואני חושב על השירים שאינני שומע – לא במתחם הנמל ולא בטלוויזיה. גיחה שניה למתחם הנמל, שתי דקות מתוך אחד השירים וחזרה לאולפן השקוף. במהלך שההבזק הקצר מקלבת שבת רואים את הקהל למספר שניות ואני חושב על אלה שנקבצים בחזית הבמה ומנפנפים אל המצלמה למען שתי שניות בהן יראו כנקודה קטנה בתוך קהל רב.

 

Dana bergerזהו. מיציתי את החוויה, או את העדר החוויה, בשבוע הבא אהיה במתחם הנמל עם כולם ומאחר שהתכנית האחרונה של 'שישי חם' שודרה היום, יש סיכוי שבשבוע הבא לא תהיה טלוויזיה.

בשבוע הבא שלומי סרנגה ואני כבר מחכה להופעה [אפשר להרים גבה שניה בתמיהה…] אם אתם תוהים מה לי, חובב הבלוז והרוק, ולמוסיקה יוונית אתם צודקים, זה איננו בדיוק הסגנון שלי. אז למה אני כבר מחכה להופעה? על כך בשבוע הבא. עכשיו אני צריך להתארגן להמשך הערב ברוקולנע – אלטון ג'ון מול אריק קלפטון.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

