מה קורה? אני קורא?

חלק מהמחזות שקראתי בשנה החולפתברשימתי יש לי חיים כתבתי שאחת המטרות לִשְׁמָן אני מְבָלֵג בפרהסיה היא להציב לעצמי שומרים שישאלו מה קרה אם אפסיק לכתוב. ובכן, היום זה קרה. חברי יונתן בא לבקר אצלי לאחר זמן מה שלא נפגשנו וציין שאינני כותב כלל בבלוג לאחרונה. קודם כל, יונתן צודק, כבר למעלה מחודש שאינני כותב על חוויות תרבות הפנאי שלי. הסיבה העיקרית לכך היא שלפני כחודש נפגעתי בתאונת דרכים ומאז לא יצאתי כלל לאירועי תרבות. בימים אלה אני מתחיל לחזור לעצמי ומקווה לשוב ממש בקרוב ולהשלים חוסרים. בסדר, אז יש לי תירוץ לכך שאינני מבלה מחוץ לבית, אך למה אינני מספר על ספרים שאני קורא? מי שעוקב אחר רשימותי בודאי הבחין שבמהלך השנה החולפת סקרתי מספר זעום של ספרים ביחס לעבר. מאז שהצבתי לעצמי מטרה להעמיק את היכרותי עם עולם המחזאות  קראתי הרבה מאוד מחזות, מרביתם מחזות קלאסיים, חלקם כאלה שקראתי פעם או יותר בעבר ולאחרים התודעתי בפעם הראשונה. לא מצאתי לנכון לסקר כאן ספרות קלאסית שנכתבו עליה הררי מחקרים ולכן במשך כל התקופה לא חלקתי אתכם חוויות מקריאת המחזות. לאחרונה שבתי לקרוא ספרי קריאה, בעיקר ספרי מילוי, אלא שמאז שהחלפתי מקום עבודה זמן הקריאה שלי פחת פלאים. אל מקום העבודה הקודם נסעתי בתחבורה ציבורית וקראתי בדרך לאוטובוס, בתחנה ובנסיעה. מקום העבודה אליו עברתי רחוק יותר, אני נוסע אליו במכונית ואינני יכול לקרוא בדרכי לעבודה. בימים הקרובים אספר על חלק מהספרים שקראתי לאחרונה וכיצד הם הובילו אותי אל הספר אותו אני קורא בימים אלה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ניר  On 5 בינואר 2011 at 08:43

    שמח לשמוע שאתה חוזר לעצמך (לא ידעתי שהיית מעורב בתאונת דרכים). אני חושב שהיתרון היחסי של הבלוג שלך שהוא מכסה דברים שרבים מאיתנו לא חשופים להם (כמו למשל תאטרון לא "עממי").
    מחכה לפוסטים הבאים!

    אהבתי

להשאיר תגובה

