פסטיבל אקט2 השלישי קורא לעזרה

clip_image002המקום הזה משמש אותי לחלוק אתכם את חוויות תרבות הפנאי שלי. אני נמנע מלעסוק כאן בכל דבר שאיננו כזה ובעיקר נזהר לא להשתמש בחלקתי הקטנה כבקרדום לחפור בו.

כשהתחלתי לכתוב מילים אלה חשבתי שאני חורג ממנהגי ואולי אפילו חוטא למטרותי אך די מהר נמלכתי בדעתי והגעתי למסקנה שלהיעדרו של פסטיבל אקט2 יש משמעות דרמטית, תרתי משמע, על תרבות הפנאי שלי – די להציץ כאן כדי להבין עד כמה הפסטיבל משמעותי בעיני.

ובכן, הפסטיבל בסכנה. יותר מזה – עירית חיפה כבר החליטה להפסיק לממן את המשך פעילותו ואנו מנסים במעט כוחותינו הדלים להשיב את חלקת הפרינג' הקטנה שלנו לחיפה, אז אם חשוב לכם לאפשר את המשך קיומו של תיאטרון מקורי, קטן ואיכותי אנא חתמו על העצומה וקראו יחד איתנו לעיריית חיפה לתת את תמיכתה וחסותה העקבית לאירוע מיוחד ויוצא דופן זה ולהבטיח את המשך קיומו על בסיס קבוע ויציב.

תודתי האישית נתונה לכולכם,

– יוסי רן

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

