חשבון רדום [נתן שחם]

חשבון רדום - נתן שחםמנשה שחר, נצר למשפחת מוציאים לאור מחליט להוציא לאור ביוגרפיה של סביו באמצעות חברו הסופר – גד. במהלך הספר שמלווה את כתיבת הביוגרפיה עובר מנשה מעברים אישיים שכרוכים בסיפורים מהעידן הנאצי באירופה. הסיפור המוביל מעניין, קולח למדי ואפילו מסקרן במידה. בתוך ההתפתחויות משולבים קטעים נרחבים של עדויות כתובת, חליפות מכתבים וגם דברים שגד כבר כתב בספר שבהתהוות. קטעים אלה מזוהים בכתב נטוי והם מעט טרחניים לטעמי, שלא לומר חופרים. מידי פעם אני כמעט מתפתה לעזוב את הספר במהלך קריאה של עדויות בכתב נטוי. יש לי בדרך כלל בעייה רגשית עם נטישת ספר לפני סיומו, לכן אני ממשיך וממשיך, והמחשבות נודדות מהספר והלאה. כעבור מספר קטעים מלוכסני כתב אני מסגל לעצמי קצב קריאה מהיר תוך רפרוף על גבי השורות בנסיון לקלוט נקודות מפתח. באופן זה אני צולח את הספר ואינני מצטער שהקדשתי ל 272 עמודיו זמן כה רב.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Trackbacks

  • By דילמה [ליאורה ורדי] | תרבות הפנאי on 18 בנובמבר 2015 at 00:52

    […] ארבעה ימים סיימתי לקרוא ספר טרחני מעט שעסק בהוצאת ספרים בתקופת השואה ובימינו. לפניו קראתי רומן היסטורי מעניין מאוד שלא ממש זרם […]

    אהבתי

להשאיר תגובה

